In kader van mijn graduaatsopleiding in IPSOC bijscholing, kreeg ik voor de module E-cultuur de opdracht om een blog bij te houden... Via deze weg zal ik jullie laten meegenieten van mijn reis in de wereld van de E-cultuur. Geef je ogen de kost, laat je hersenen kronkelen, wees kritish en leer vooral veel bij...

donderdag 25 februari 2010

ZZZZZZZZZZZZZieK


Afgelopen weekend was er het gamefestival in DeSingel in Antwerpen. Al weken keek ik uit naar dit bezoek, maar onverwacht moest ik ook bezwijken aan een "plaagje" die de ronde doet in Middelkerke. Gelukkig heb ik hiervan niet lang afgezien, maar dit belemmerde me wel om naar Antwerpen te reizen en te genieten van het gamefestival. Ik zoek alvast naar een waardig alternatief om te bezoeken ...

Ook start ik komende dinsdag met een nieuwe module, pers en communicatie, waar ik hoop ook linken te kunnen leggen tussen deze module en deze van E-cultuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten