In kader van mijn graduaatsopleiding in IPSOC bijscholing, kreeg ik voor de module E-cultuur de opdracht om een blog bij te houden... Via deze weg zal ik jullie laten meegenieten van mijn reis in de wereld van de E-cultuur. Geef je ogen de kost, laat je hersenen kronkelen, wees kritish en leer vooral veel bij...

zondag 11 april 2010

UiTinVlaanderen - nu op je GSM


De meest volledige cultuur- en vrijetijdsagenda voor Vlaanderen en Brussel op je mobiele telefoon! >> en dit helemaal GRATIS

Meer en meer willen mensen overal waar ze zijn meteen een antwoord op hun vraag of behoefte. In dit geval: wat is er vanavond te doen in deze regio, stad, gemeente of buurt? Via de mobiele UiTagenda van UiTinVlaanderen.be krijg je nu via elke GSM met internettoegang informatie over de vele uitgaansmogelijkheden (theatervoorstellingen, festivals, concerten, workshops, nachtleven, musea, ..), waar je je ook bevindt.


Je hebt de keuze uit deze 3 mogelijkheden: (klik op de linken, indien je meer uitleg wil)

1. UiTinVlaanderen.be op élke mobiele telefoon
2. UiTagenda op je iPhone
3. UiTagenda voor Android-toestellen

Deze tool vond ik, tijdens het surfen en bij mij staat hij in elk geval al te pronken tussen mijn applications op mijn Ipod. Even kijken hoe gebruiksvriendelijk deze app is en hoeveel ik hem zal raadplegen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten