In kader van mijn graduaatsopleiding in IPSOC bijscholing, kreeg ik voor de module E-cultuur de opdracht om een blog bij te houden... Via deze weg zal ik jullie laten meegenieten van mijn reis in de wereld van de E-cultuur. Geef je ogen de kost, laat je hersenen kronkelen, wees kritish en leer vooral veel bij...

zondag 11 april 2010

Nieuwsbrief Middelkerke


Na een succesvolle vernieuwing van de website van gemeente Middelkerke, ( waarmee we trouwens op een mooie 7de plaats stranden in de wedstrijd "site van het jaar" ) hebben we sinds deze week ook een nieuwbrief.

Je kan je aanmelden voor dit informatiekanon op de website van mijn gemeente. Ik deed het alvast en ben eens benieuwd ... Nu nog een blog voor de buitenschoolse kinderopvang en dan ben ik blij ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten