In kader van mijn graduaatsopleiding in IPSOC bijscholing, kreeg ik voor de module E-cultuur de opdracht om een blog bij te houden... Via deze weg zal ik jullie laten meegenieten van mijn reis in de wereld van de E-cultuur. Geef je ogen de kost, laat je hersenen kronkelen, wees kritish en leer vooral veel bij...

zondag 17 januari 2010

Eerste BLOG-poging - Buitenschoolse Kinderopvang

Ik stelde zelf voor om een blog te maken voor de Buitenschoolse Kinderopvang. Vol enthousiasme begon ik met het bouwen aan mijn leuke opdracht voor E-cultuur. Ik had al veel leuke ideetjes verzameld en vooral zelf geleerd hoe ik een blog moest opmaken. Ik bewandelde natuurlijk het verplichte pad en vroeg aan mijn werkgever de toestemming. Ik hoopte dat dit maar een formaliteit zou zijn, dus knutselde ik verder aan mijn blog. Uit onverwachte hoek kreeg ik geen groen licht. Omdat deze blog niet in de huisstijl was en ook volgens de wet op de privacy mocht ik niet meer verder doen met mijn project. Al hoorde ik via-via dat bij de volgende update van de website zelf zal uitgepakt worden met het blog-idee. Afwachten dus, het blog-concept word tijdelijk in de ijskast gestoken. Neem gerust een kijkje op mijn creatieve poging, dat iets moois moest worden:

http://ibodestrandjutter.blogspot.com/

( om mijn heimwee naar mijn oorspronkelijk idee te verminderen, koos ik voor dezelfde stijl om deze blog te maken )

Via deze blog zal al mijn ervaringen en bevindingen delen met jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten